tisdag 10 oktober 2017

Toalett makeover

I Umeå köpte jag bland annat kakeldekor som jag har satt upp i toaletten nere. Blev så bra! Helt nytt badrum. Köpte nya handdukar och en ny matta också. Bilder på dessa finns på mitt instagramkonto @josefin_holmlund. Får av någon anledning inte upp dem här. Nu känns  hela nedrevåningen riktigt trivsam och fin. Bara att fortsätta med övrevåningen då, bara jag får upp de tre taklister som saknas här nere. Ja, nytt handfat behöver vi också i toaletten för den gick sönder när jag lyckades tappa hårfönen i den... Men den var sprucken från förr så visste att det skulle hända och det var tur att ingen skadades.
Toaletten fick ett ansiktslyft efter min Umeå resa ⭐

Jag håller på att fixa taksprickor i barnens rum. Oundvikligt att de uppstår efter nästan 30 år men nu ska de bort och taket ska målas, likaså listerna. Sen ska det tapetseras och listerna fast. Hallen är i stand by för eldragning och nya gipsskivor så det finns nog att göra ännu. Men det går framåt. Är häftigt att se hur mycket jag har åstadkommit gällande renoveringen samtidigt som jag studerar och har tre barn att ta hand om. Klapp på axeln åt mig själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar