tisdag 26 september 2017

Extra program

Nu är alla föräldramöten avklarade, då blir det dags för utvecklingssamtal på skolan. Och handledningsmöte gällande mitt slutarbete. Och tandröntgen+operation. Och en klassträff. Och en Umeå-resa. Och ett höstlov ensam(!) i Vasa, dvs. jag har skola typ alla dagar under höstlovet vilket barnen då inte har. Ett kalas ska vi på också. Sånt har jag framför mig de kommande veckorna. Trodde att hösten skulle bli ganska lugn, men såna här extra programpunkter har en tendens att smyga in i vardagen! Nå är väldigt glad över att gaddarna äntligen ska bort för de har jävlats med mig i över ett halvt år nu. Umeå resan ser jag fram emot eftersom jag aldrig varit till Umeå(!) och så ska vi ju på syfestivalen, sova på hotell och äta gott. Det är såklart syjuntan som jag är på väg dit med. Klassträffen blir säkert också intressant att gå på. Finns säkert personer jag inte sett på 11 år. Egentligen skulle vi ha klassträff förra året, då det var 10 år sedan vi gick ut högstadiet, men det blev inte av då så vi tog det ett år senare istället. Synd att  det inte verkar vara så många från min gamla klass på väg men bekanta ansikten finns det nog där i alla fall. Umgås regelbundet med en del av dem faktiskt. Känner på mig att den kommande månaden kommer att susa förbi i rask takt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar