tisdag 1 augusti 2017

Skolan

Idag när jag var till skolan en sväng så slog det mig att jag inte har så lång tid kvar där! Och att sommaren har gått snabbt, för det kändes som att jag åt lunch där förra veckan fastän det gått över två månader sen sist. Två kurser + examensarbete i höst, 12 veckor praktik och en kurs efter jul. Sen borde jag vara klar med mina studier! Helt ofattbart. 3,5års studier på 2 år och 8-9månader. Mäkta imponerad över mig själv om man får skryta. Examensarbetet stressar mig lite eftersom det inte finns någon press på mig. Ännu. Före jul ska det vara klart så tid finns ännu, men så fort dagis och skola börjat för barnens del så ska jag skriva på det varje dag. Får ha det som mitt jobb under hösten helt enkelt. Då ska jag nog bli klar inom utsatt tid. Och då kanske jag kan renovera här hemma i lugn och ro fram till det är dags för dagis igen. Tror jag kör på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar