tisdag 4 april 2017

Siisti mopo

Idag tog jag vespan till praktik. Jösses så dåligt underlag det är att köra på när det ligger tonvis med grus på cykelvägarna! Nå, höll mig på mopon i alla fall. Dagen gick snabbt idag. Har bara tre praktikdagar kvar och kommer att sakna mitt praktikställe... Men å andra sidan kommer det att bli skönt att få en dag i veckan ledig så som de flesta veckor framöver nu ser ut. Den dagen kommer såklart att fyllas med skolarbete men kanske också med lite längre sovmorgnar än till halv sju. Kanske. Kan ni förstå att det är mindre än två månader kvar till juni?! På riktigt?! Den här våren har minsann gått snabbt i mina ögon... Får börja planera sommaren så småningom. Har åtminstone något roligt på gång i juli, men mer om det sen. Nu ska barnen i säng och jag ska hitta på något att pyssla med ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar