onsdag 4 januari 2017

Mitt i natten

Idag var det kallt, och kallare ska det bli. Fick ändå ett litet skratt när jag såg symbolerna för morgondagens nederbörd. Regn när det är så kallt, kanske inte. Det var så pass kallt att jag borde ha haft motorvärmare i bilen, något jag inte orkade börja på med, så jag gick till butiken och veckohandlade för en hel vecka. Barnvagnen kom väl till hands nu. Wilgot fick skjuts i den dit men fick sen gå hem. Den killen är inte så liten längre! När Theodor var lika gammal så hade han både en lillasyster och en lillebror! Märkligt hur perspektivet ändras beroende på livssituation. Då kändes Theodor så gammal medan Wilgot säkert alltid kommer att vara min bebis, hehe. Nå så stor är han ändå att han får vara ute och leka på gården utan mig, något som jag utnyttjade idag och slängde ut alla barnen en stund. Snö på marken så de kunde åka pulka. Själv läste jag Harry Potter och donade lite här inne. Nu sover alla barnen sedan länge och jag själv borde verkligen göra samma sak så att inte dygnsrytmen riktigt förstörs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar