söndag 8 januari 2017

En miljon

Över en miljoner sidvisningar! Inte illa, men utspritt på mer än sex år såklart.
Wilma övade på att skriva idag. Hon var väldigt fnittrig över orden hon fick ihop, haha.

Min bloggapp fungerar inte riktigt som den ska alltid så vissa inlägg kommer inte fram till bloggen vilket inte är så trevligt... Men kanske det lyckas den här gången.
Imorgon börjar min praktik. Sex veckor på ett dagis och sen sex veckor på ett annat. Barnen börjar också dagis/förskola efter jullovet och Robin börjar jobbet. Vi har haft ett riktigt skönt jullov allihopa, men riktigt så utvilad som jag hade tänkt mig är jag ändå inte. Nu hoppas jag att vi får hållas friska i vår och att alla kurser och praktiken blir godkända och klara enligt planerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar