tisdag 18 oktober 2016

Höstlov

Här har vi höstlov! Eller alla andra har höstlov och jag har skola... Idag missar jag faktiskt en föreläsning för jag ska och lappa ett hål i en tand. Mysigt. Barnen är nöjda med att inte behöva stressa iväg nånstans och de leker faktiskt rätt så bra tillsammans alla tre. Skönt att de kunde ha höstlov! Det har sina fördelar att vara gift med en lärare. Jag kanske inte skrivit om det tidigare men Robin bytte jobb i somras så numera är han lärare, därav höstlovet. Och jullov! Och så har han ibland kortare dagar på jobbet så han kan hämta från dagis, men jobbar desto mer hemifrån. 
Som sagt så har jag inte höstlov, men torsdag och fredag råkar jag faktiskt vara ledig. Imorgon kommer min svägerska hit på dagsverke så då ska vi försöka lista köket. Om vi får hem lister på något sätt. Har inte tänkt igenom det till 100% och nu ska jag snart iväg till tandläkare, sen studiebesök och sen föreläsning i skola så jag har ganska fullt upp med andra ord! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar