måndag 5 september 2016

Skola, renovering, sömn och graviditet


Nu är hösten här på riktigt. Löven faller från träden, skolan har börjat och höstgardinerna är uppe. Nu har jag också äntligen fått tapeter i vardagsrummet/spisrummet. Halleluja! Halvt år tog det bara, och då måste vi ännu sänka en dörröppning innan jag kan tapetsera de sista metrarna. Blev riktigt nöjd. Lister saknar också, men vi byter dem i alla rum samtidigt så det får vänta tills åtminstone köket är tapetserat. När jag nu får det gjort är en annan sak. 
Första skolarbetet är redan inlämnat och första skolveckan avklarad. Började tidigt fyra dagar så väckningen var ställd på halv sju.
Jag har en hemlighet att dela med mig av också. Det är nämligen så att jag ska bli faster! Så otroligt glad över det, och barnen är också glada att det kommer en till kusin. Ännu får vi vänta ett halvt år men vi har fått se bildbevis på lillisen :)



Det här inlägget skulle postas redan förra veckan, men min telefon bråkar så tydligen går det inte att posta inlägg från den, därav den dåliga uppdateringen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar