torsdag 16 juni 2016

Att tanka vänskap

Igår blev det varmare för varje timme som gick så jag bytte kläder säkert tre gånger! Hann fara en sväng till hvc med Wilgot som knappt kunde gå på sin fot. Fick inte mycket till hjälp där och när vi kom tillbaka till mina föräldrar så började det komma vätska underifrån nageln... Myspys. Men idag är det nog bättre.
Vi lekte ute i solen en bra stund på eftermiddagen och det är så spännande saker som sker här trots att det är mitt ute i skogen, hehe. Tankbilen och traktorer. Inte illa!
Kvällen var en av mina höjdpunkter i sommar. Lämnade barnen hos mina föräldrar och körde till Kokkola, Öja och Kronoby för att hälsa på tre av mina vänner. Det var så roligt att träff dem utan att behöva se efter barnen och faktiskt hinna ta en tekopp tillsammans. Blev lite stressigt att köra från hus till hus men oj så mycket vänskap jag har tankat! Och så roligt att se hur de bor eftersom alla tre flyttat inom de senaste månaderna, varav två till nybyggda hus. En riktig tiopoängare till kväll! Och att jag hittade fram utan gps är något jag är löjligt stolt över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar