söndag 8 maj 2016

Min sjätte morsdag

Idag blev jag väckt med frukost på sängen. Robin hade bakat scones och barnen hade gjort så fina kort på dagis! Mitt favoritgodis fick jag också. Perfekt start på dagen med sovmorgon! Jag slängde ihop en tårta med köpt botten, för jag ville ha en lugn dag för min del. Passade på att välja sådan mat som kräver minimal uppmärksamhet också, hehe. Vi har suttit i solen mycket. Får hoppas att jag inte bränt mig, men kunde inte hålla mig borta lär mätaren visade tjugo grader! Så härligt! Tror att årets morsdag var lite bättre än alla andra ;)
Jag har såklart också ringt och grattat min mamma, mormor och farmor. Så glad att ha så många mammor vid liv!
Annars har dagen förlöpt ganska lika som alltid. Lika mycket gnäll, lika mycket kärlek och lika många nerkissade kalsonger ;) Är så lyckligt lottad som har fått tre så fina barn att ta hand om!
Hoppas att ni alla mammor där ute haft en skön morsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar