torsdag 19 maj 2016

Det är nära nu!

Oj så snabbt hela maj har gått! Idag var jag sista dagen i skolan för i vår (förutsatt att jag inte hamnar på någon omtent då...). Så bara jag skulle få den här förbenade inlämningsuppgiften gjord så har jag sommarlov! Men det händer inte idag. Får inte ihop den sista sidan utan att läsa lite mer teori och det hinner/orkar jag inte med idag mera. Ska hämta ungarna från dagis snart istället och så blir det kanske spelkväll med klassen senare ikväll. Känns väldigt märkligt att det första året snart är förbi! Tycker att det var så nyligen jag var så nervös att jag inte fick i mig någon mat den första skoldagen och satt i auditoriet med kurrande mage, haha. Tur att klasskompisarna inte var så farliga ändå. Snart sommarlov, snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar