onsdag 11 maj 2016

Cyklat till skolan!

Idag provade jag på att cykla till skolan och tillbaka. Sammanlagt 16,5 km. Det gick snabbare än jag trodde! På en halvtimme var jag i skolan. Men hemvägen gick lite långsammare eftersom jag hade motvind då. Konstaterar att det är synd att jag bara har några få skoldagar kvar för det här kunde jag göra oftare vid kortare dagar då. Tar ju sin tid tror allt. Imorgon tror jag att jag gör om det, förutsatt att vädret och kroppen tillåter. Tog med lunchen till skolan för jaag tänkte att det kanske inte är så bra att är precis före jag cyklar ändå. Man borde nog cykla mera!

Skrev tent idag. En jobbig tent som tog sin tid att komma igenom. Men nu är den över och förhoppningsvis godkänd också. Bara en tent kvar då innan sommarlovet (och några andra uppgifter...).
Och förra veckans tent kom jag igenom också! Hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar