lördag 2 april 2016

Omöjlighet

Köpte ett 1000 bitars pussel idag. Tänkte att det ska få hänga på väggen i ungarnas rum. Men tyvärr så ljuger inte lådan. Verkar vara omöjligt att bygga, hehe. Måste hitta ett smartare system än att lägga alla ögon i mitten för det finns några ögon!
Idag vågade jag mig ut på länk med cyklande barn. De har blivit så snabba på att cykla så jag fick hålla hårt tempo. Gick riktigt bra att springa men nu efteråt är jag öm i benen och magmusklerna. Har inte träna mycket i vår för efter varje pass har jag blivit sjuk. Hoppas innerligt att jag hålls frisk nu! Känns sådär lagom trevligt att bli sjuk efter minsta lilla försök till träning... Men det kan väl inte hålla på så för alltid heller.
Annars har vi idag varit till stan, fikat på café och så startade jag vespan för första gången i år. Den gick finfint! Så nu kan jag igen ta mig till skolan på egen hand, bara det hålls på plusgrader.
Nu en blåbärscider och sticksöm ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar