tisdag 5 april 2016

Gymnastikringar

Nu har jag äntligen kommit mig för att klicka hem dessa gymnastikringar åt ungarna. Vid pågående renovering så fick vi lite mer insyn i hur dörröppningarna är byggda och vi vet på så sätt var vi kan placera ringarna nu utan risk för att de brakar ner. Beställde dem såklart från Polkuped, samma ställe som vi köpte balanscykeln från. De har träfärgade ringar också, men tyckte att vita passar bättre in här på nedre våningen där vi kommer att ha dem. Gymnastikmatta beställde jag från Ikea så den har redan kommit och kommer att få agera underlag till ringarna. Ni kanske kommer ihåg att vi har haft gymnastikringar redan, men de var små, tunna och väldigt obekväma så de blev nästan aldrig använda. 

Gymnastikringar JR vita - 12.121

Idag är jag då hemma med sjukt barn som har blivit friskare sen igår som tur är! Hon var så ynklig igår kväll att jag blev riktigt orolig, men idag är hon pigg som en mört. Jag har tänkt skruva färdigt sängen, fixa undan en hög med skolarbeten och kanske hinna riva lite tapeter. Veckohandla ska jag också göra idag, men det blir ikväll det. Får se om man själv klarar sig undan monsterfebern. Hörde att flera andra i Wilmas dagisgrupp fått feber och ont i magen så det verkar vara något som går nu. Men jag vill inte ha över 39 graders feber. Vem vill nu det?! Nå än så länge är jag frisk så ska ta vara på den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar