måndag 25 april 2016

Beslut

Nu fick vi hem brev om förskolebeslut. Inga stora överrasknings eftersom det finns två förskoleavdelningar på barnens dagis, men Theodor var nöjd med den det blev. Han hade för övrigt stegring ännu idag så han är hemma från dagis imorgon och kommer hem först imorgon kväll från mommo och moffas. Saknar storgrabben min. Känns konstigt att bara ha två "små" barn nu.
Har försökt vara effektiv ikväll men det gick nu som det gick. Borde finnas många fler timmar på kvällen! Mjöden är gjord, andra tvättmaskinen på för ikväll, byket vikt, en del väskor uppackade och så har jag läst på tent. Men jag börjar konstigt nog gäspa varje gång jag öppnar boken. Får nog ta natt nu bara tvätten blir klar. Imorgon hoppas jag på bara vägar tills mitt på dagen för annars blir det krångligt att köra med vespan, men har hört att det utlovas ett lass snö ännu inatt före det vänder. Snart är det vår. Och sommar. 9 skoldagar kvar! Och jag som hela våren tänkt att det här och det här ska jag ha på mig i skolan sen när det är varmt. Haha. Dream on ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar