tisdag 5 april 2016

360 i sovrummet

Det tog sin tid att skruva ihop lådorna och flytta ner det som varit i lådor under sängen samt flytta upp det som skulle i lådorna i sängen, men nu är jag klar med det! Syns väl inte så stor skillnad mot tidigare kanske men tänkte nu ändå visa hur det blev. 








Nya gardiner har vi också sedan någon vecka tillbaka. Tröttnade på våra vita som vi haft i över sex år så beställde svarta i spets istället. Passar riktigt bra. Det ska tapetseras om i detta rum också, och så ska vi ha en dörr men först måste väggen byggas om så det blir ett senare projekt. Fick ett helt sy/stick skåp åt mig här nere nu tack vare nya sängen. Bra att ha allt på en plats. Hittade en del sy-ufon som jag blev riktigt inspirerad att ta i tu med så får se om jag gör det här någon kväll. Men nu måste jag fixa en del skolarbeten. Lilla fröken är nu feberfri och har inte ont någonstans mera så det gick om snabbt som tur var! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar