söndag 13 mars 2016

Slalompremiär

Idag var jag och Theodor till Kaustby och åkte slalom med våra kompisar. Första gången för Theodor och över fem år sen sist för min del. Det gick faktiskt riktigt bra för oss båda! Theodor fick mersmak och har knappt pratat om annat än slalom idag.
Igår var vi hos mina föräldrar. Jag och min bror tog tag i ett strandat renoveringsprojekt och kom en bra bit på vägen! Riktigt roligt.
Och i fredags var vi på loppis och hem till min bror och hans sambo på middag. På väg till min föräldrar såg vi att ett flygplan var på väg så vi parkerade bilen och väntade. Ungarna var i extas när flygplanet flög rakt över bilen vår och inte så långt upp heller. En upplevelse de lär minnas! (och nej, vi stannade inte längs vägen där det är förbjudet att stanna utan körde in på en skogsväg)
Nu, soova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar