lördag 19 mars 2016

Pampas och Markoolio

Oj så roligt jag hade med mina klasskompisar igår! För er som inte vet så var det Pampas nationaldag, typ största studieevenemanget under året?! Vi började med brunch hos en klasskompis och besökte bland annat olympiaden innan kvällsfesten med Markoolio. Var jätteroligt att se honom live eftersom jag var ett stort fan när jag var liten. Skrek mig hes, för andra gången den här veckan och kom hem väldigt sent, men det var så roligt! Har nog hamnat i världens bästa klass. Umgicks en del med min ena syster igår också vilket var skojigt.
Idag har jag plockat i alla köksskåp eftersom de fick väggen klar igår och skåpen uppskruvade. Tvättat mycket byke, vikt ännu mer, spacklat vägg, veckohandlat och bakat pizza. Vi möblerade också om i vardagsrummet nu på kvällen. Det kommer att bli riktigt bra det här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar