fredag 4 mars 2016

Det värsta

Ja, inte slapp jag spysjukan jag inte. Urk. Har haft huvudvärk i två dagar och sen spydde jag igår kväll. Inatt har jag sovit väldigt dåligt för allt är obekvämt och huvudet värker ännu. Kommer att gå bra att vara ensam hemma med barnen idag... Vilket sportlov! Tycker att dygnet efter man spytt är det värsta när man är så otroligt svag och har ont överallt. Nu förstördes min fina statistik med spysjuka varannan vinter för det här är andra gången denna vinter...
Nå till lite roligare saker: Har kommit långt på min tröjstickning! Och nackspärren är borta (sannolikt inte nackspärr utan något som hängt ihop med huvudvärken). Barnen var riktigt snälla igår och Theodor byggde ihop en så fin dinosaurie! Mäkta imponerad mamma här :)
Håll tummarna att dagen går snabbt och att jag börja må bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar