torsdag 25 februari 2016

Syjunte-insta och renovering

För er handarbetaintresserade eller annars nyfikna så kan jag tipsa om ett splitternytt instagramkonto som min fina syjunta har skapat! Här kommer ni att få se många fina kreationer, så följ oss på @stitchedsisters

Nu har jag börjat på med renoveringen av nästa rum. Eller egentligen nästa tre rum. Spisrum, vardagsrum och kök. En ny vägg borde se dagens ljus inom en snar framtid och det tar tid att riva många kvadratmetrar med (dubbel) tapet så bäst att börja på! Trivs så bra med spackelskrapan i handen när det kommer till att riva tapeter. Som terapi för själen! Imorgon har jag en del skolarbeten att fixa men sen ska jag riva mera. Sportlov fick jag typ idag också. Men vi hade ledigt också förra veckan så känns inte så speciellt. Trist med så lite föreläsningar! Nå det lär bli flera sen senare i vår.
Ikväll har vi sett sista Harry Potter filmen efter att ha sett alla tidigare här inom den senaste månaden. Så bra filmer! Köpte dvd-boxen nu i vinter. Och så tryckte jag i mig lite ostbågar, bara för att. Tror mig känna av viss vårtrötthet, fastän jag var omedveten om fenomenet tills idag. Ska försöka vistas i solen mycket under sportlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar