fredag 19 februari 2016

Ny header

Kände på mig att det var dags att förnya headern nu när jag ändå varit 25 i över två månader, hehe. Har blivit mindre bloggande den senaste tiden för det är så mycket annat på gång hela tiden nu. Sysslorna byter karaktär när barnen blir äldre. Förut gick tiden åt till att faktiskt sköta barnen medan den nu går åt till att hålla igång vardagen med allt vad det innebär. Är sällan jag bloggar från datorn eftersom det går så smidigt från telefonen, men nu när jag en gång är vid datorn kollade jag statistiken och blev förvånad över att det är så många som kikar in på min blogg varje dag! Ca 300 sidvisningar varje dag. Ofta är det bloggar där det sker något spännande som lockar läsare, som när Wilgot föddes och jag hade 1000 sidvisningar per dag, men det är roligt att det ändå finns de som följer med fastän det är ett ganska "Svensson-liv" vi lever här. Bortsett från att jag då är hundra år äldre än mina klasskompisar, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar