torsdag 10 december 2015

Födelsedag

Så var det dags igen då. Nu ska man välja sig vid att vara 25 när man just vant sig med att vara 24. Fick en så fin filt av Robin och strumpstickor! Och ett magic-kort som han själv skrivit. Blev riktigt glad! Idag var vi på Theodors julfest. Helt fantastiskt duktiga ungar! Höll på att börja lipa som vanligt när det kommer till mina barn som uppträder. Många sånger och lite traterspel. Engelska sånger också. Och italienska. Fascinerande! Och så pepparkaka och kaffe på det. Kom ganska sent till praktiken sen så det blev lång dag. Men ikväll har vi gjort klart tårtan min och ätit den. Sett på julkalendern och sånt. Wilgot är ännu vaken, den skrutten. Men jag tänker sova för det är min födelsedag ännu någon timme och lite till måste jag få unna mig, så som det mest väsentliga: Sömn. Tidig morgon imorgon igen men sen ska jag ligga och de mig på morgonen hela helgen lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar