måndag 23 november 2015

Praktik

Idag påbörjade jag min första praktikperiod. Riktigt rolig dag och trevlig personal. Skönt! Blev lite brått innan vi kom oss iväg hemifrån imorse men hann fram till utsatt tid ändå. Så här fin var miljön på hemvägen.
Snö har det kommit nu men tyvärr ska den smälta bort redan imorgon... Är så mycket trevligare med snö!
Ikväll har jag tränat för första gången på hur länge som helst. Räknade att vi varit sjuk i nio måndagar. Hur mycket som helst! Känner mig lite mör efter passet men det var skönt att röra på sig ordentligt! Vardagsmotion får jag också i och med att jag går till och från praktikplatsen och barnens dagis.
Ikväll har jag också hunnit lappa mina stickasockor och sytt fast nya gummiband i Theodors halare. Men nu börjar klockan bli så mycket att jag nog får ställa mig i säng för att orka imorgon. Dagarna sitter i ett här, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar