måndag 2 november 2015

Ännu en tent avklarad

Vaknade först av alla idag för en gångs skull. Vaknade till och med av mig själv och inte alarmet! Det hör till ovanligheten kan jag lova. Hade finskatent i skolan halv nio och det gick bra, tror jag. Kändes så i alla fall. Fick också veta vitsordet i förskolepedagogiktenten jag hade förra veckan och blev klart godkänd. Skönt! Vi fick också en del grupparbeten gjorda. Läget under kontroll så att säga. Ingen mer har fått magsjuka här men håller alla hemma imorgon för säkerhets skull. Är ju ändå 48 timmar man borde hållas hemma och det är först imorgon eftermiddag som den tiden har gått. Missar ett seminarie men får väl kompensera på något sätt. Är inte riktigt meningen att studera när man har barn har jag märkt... Men det går när viljan och orken finns!
Nu sova så jag orka ta hand om busungarna imorgon :)

2 kommentarer: