lördag 6 juni 2015

Lördag

Började morgonen med ett träningspass. Konstaterade att jag orkar mindre direkt från morgonen än på eftermiddagen, men skönt var det i alla fall. Jag och Wilma for på en liten shoppingtur mitt på dagen. Köpte lite kläder på rea och så veckohandlade jag för en hel vecka framöver. 127€ blev det. Men då ska vi ha gäster gär några dagar, annars brukar en vecka gå på runt 100€.
Idag möttes jag av den här synen när jag skulle kika om Wilgot ännu sov. Sötis.
Mot kvällen for jag, Theodor och Wilma till flygplatsen. Mötte min mamma och syster som varit till Irland. Sen hade vi lite grillfest här bär min pappa och bror kom hit. Väldigt trevligt och så gott! Ungarna var uppe alldeles för länge men vi får hoppas på sovmorgon imorgon istället :) Nu är de i alla fall i säng allihopa. Borde också söka mig ditåt så småningom.

Ja just det, vi var till rådgivningen på femårs kontroll igår. Allt bra med grabben. 113cm lång. Växer så det knakar!

1 kommentar:

  1. Ser ut som att Wilgot sitter och filosoferar över livet :D och dina två äldsta, hur coola är dom inte på den där bilden?! Din trio är nog så härlig :)

    SvaraRadera