tisdag 26 maj 2015

Sommarplaner

Sommar"lovet" närmar sig! Tycker att maj månad flugit förbi här och jag skyller det på det icke somriga vädret. Känns inte alls som att vi ska på vårfest imorgon. Har knappt varit över 15 grader här ännu i vår och nu ska det snart kallas sommar det här? Nå sommar blir det i alla fall och värmen kommer nog så småningom. Denna vecka har vi som sagt dagklubbens vårfest och på torsdag ska vi på utfärd till stundars och sen ska jag med Wilma till hennes blivande dagis på öppet hus. Hur spännande som helst! Nästa vecka koncentrerar vi oss på Theodor som har födelsedag, tandläkartid och rådgivningstid. American car meeting i Nykarleby tänkte vi också besöka i år. Och sen kommer midsommar emot. I juli ska jag och Robin bort på weekend utan barn! Hotellfrukost utan (egna) barn som springer omkring. Halleluja! Sen får Robin semester och vi ska både norrut och till Helsingfors/Åbo. Tavastehus slott, Borgbacken, Sveaborg, Muminvärlden och  Runsala blir årets sevärdheter. Ett bröllop ska jag och Robin på också. När Robins semester sen sluta är det dags för dagisinskolning och sen i slutet av augusti börjar min skola! Så ser vår sommar ut om allt går som planerat. Hoppas på en varm och skön sommar!
Har ni några planer för sommaren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar