torsdag 28 maj 2015

Fyra år sedan Ja

Idag är det fyra år sedan vi lovade varandra evig kärlek. Fyra år! Och jag älskar min klänning lina mycket nu som då. Den går på mig också, ett gott tecken ;) Det är faktiskt tre år sen jag provade den sist. Hade glömt hur bra den passar mig. Kommer aldrig att skilja mig från den, inte Robin heller för den delen ;)
Ser tillbaka på bröllopet med glädje. Det var en helt underbar dag från morgon till kväll. Började med regn när jag körde till frissan men sen kom solen fram. Och Robins blick när han såg mig med klänningen på strax före fotograferingen. Kärlek! Fastän själva planeringen tog mycket tid och kraft var det verkligen värt det! Och fastän prästen hade missförstått lite hur vi hade planerat det i kyrkan så spelade det ingen roll. Det var perfekt i alla fall. Och vi är ännu lika lyckliga som då.
Är lite bröllopstokig så det ska bli så roligt nu när våra vänner börjar gifta sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar