torsdag 26 mars 2015

Cykel

Igår var det ett år sedan vi fick nycklarna till vårt nya hem. Köpte något lite billigare i år, en ny cykel åt mig! Har förut haft en utan växlar och det har varit tungt att cykla med den, speciellt med cykelvagnen. Men nu har jag sju växlar. Har provkört och monterat dit alla extra saker som cykelkorg, barnstol och cykelvagnsfastsättningen. Själv. Lite stolt ;)
Fick färdigt 1000 bitars pusslet igår! Skön känsla. Nu får jag sticka på kvällarna istället så jag blir klar med en present i tid. Och sen ska jag nog börja på med sista kursen också. Snart.
Det händer mycket i min kompiskrets just nu. Flera som förlovat sig, folk som ska flytta, flera som tar examen i vår osv. Roligt att följa med deras framgångar eller vad man nu ska kalla det. Händer inte så mycket spännande hos oss när vi redan är gifta, har barn och bor där vi ska bo. Får följa med andras liv med spänning nu :)

1 kommentar:

  1. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda

    Blöjor,välling,blöjtårtor mm med hemleverans över hela Europa

    Testa gärna våra byxblöjor förmodligen de bästa på marknaden...

    SÖNDAG 29 MARS bjuder vi på gratis frakt om ni vill testa .ange koden GRATIS vid bokning

    SvaraRadera