onsdag 11 februari 2015

Spegel spegel

Köpte ny spegel igår till vår klädhörna, blivande walk in closet. Hittade en riktigt billig med snygg vid minimani. Bra spegelbild får man i den också, haha ;)
Har varit på syjunta ikväll och njuter av en kopp té. Måste inte göra något skolarbete alls och det är så skönt med lite ledig tid!
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Tömt och bärt upp en hel byrå själv, dammsugit, bakat, lagat mat x2, tvättat och hängt upp två maskiner byke, fört och hämtat Theodor från dagklubb, lekt i lekpark, suttit en stund med sovande Wilma i famnen (mysigt!), städat ungarnas rum och vikt om alla våra kläder. Ganska bra! Imorgon är det små&stora, dagklubb och 3års kontroll som gäller. Och så zumba på kvällen, med mina nya vikter. Måste ta tag i städandet på riktigt också inför kalaset och inte bara inne i skåpen ;)
Nu när det är ny vecka har jag en ny träningsutmaning som vanligt. Denna vecka består den av "jägaren". Sitta med vinkelräta knän mot en vägg så länge man orkar den första dagen och det dubbla den andra. Tredje gången tre gånger den första tiden osv. Kommer att ha såå ont i benen i helgen!
Måste nog säga att jag är ganska stolt över mig själv som hittills (3,5veckor) klarat mina egna utmaningar utöver #100squats100dagar. Men längtar tills det blir så bra väder att jag vill springa ute. Kommer säkert inte att orka ens en kilometer ;)
På tal om vädret har det varit +6-7, blåsigt och snön smälter i raketfart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar