tisdag 24 februari 2015

Länk

Igår kom mina föräldrar och mun yngste lillebror på besök. Riktigt roligt att ha dem här. Vi var ute i lekparken, gick en promenad och åkte lite i backen på vår gård igår. Idag hann vi inte med mycket mer än frukost innan de skulle hem igen.
Idag har barnen gungat tillsammans och jag fick ha Wilgot i famnen så att han inte springer i vägen för dem. Vi var ute i lekparken på picknick med våra goda vänner på eftermiddagen och på kvällen for jag ut på vårens första ordentliga länk. Blev nu bara 3,7km men ändå! För att vara första gången på 6 månader är det ändå ganska bra :) Och jag klarade av att hålla en takt jag klarade den här gången fastän Theodor inte var med och cyklade takten. 9,5km/h var medelhastigheten. Skulle ha gissat på 7-8km/h så blev lite förvånad. Men jag orkade. Och det var faktiskt riktigt riktigt skönt att springa idag! Roligare än någonsin förut. Hälsade på en kompis riktigt snabbt när jag ändå sprang förbi. Ska nog försöka springa två gånger i veckan. Sket sig med min träningsplan i och med anginan... Men #100squats100dagar har jag hittills klarat ändå. Tillräckligt med träningstjafs nu. Badade bastu och åt kvällsmat och nu ligger ungarna i säng efter några minuters frenetisk nappsökning. Men det nappade som tur var (hahaha...).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar