tisdag 16 december 2014

Nu kom den!

Snö! Snö i mängder! Stoora flingor som faller och har fallit i timmar nu. Blev som barn på nytt och bara måste ut så ikväll har vi härjat i snön, byggt snögubbe och åkt pulka. Så härligt! Får bara hoppas att de skottat alla vägar imorgon när jag ska åka bil. Julfest vid öppet dagis på agendan. Roligt att få klä upp sig lite :)
Julfest vid dagklubben i övermorgon och sen är det Stockholm som hägrar!
Wilma fick brev från dagklubben idag. 3-års gruppen blir det i alla fall. Så efter jul har vi dagklubbb alla dagar. Roligt för ungarna och jag lär få min dagliga motion :)
Ska bli skönt med jullov. Slippa allt bussåkande (som jag idag är sååå trött på. Speciellt de trevliga (not) busschaufförerna...) Inte behöva tänka på tvättkorgen (en maskin till så är den trömd). Mindre tider att passa. Snart Jullov ❤

1 kommentar:

  1. Tänkte glömma meddela att du är min lucka nr 18 idag :) God Jul!

    SvaraRadera