måndag 17 november 2014

#syjuntangoestampere

Blev en liten bloggpaus här! Har haft en underbar helg med bästa syjuntan och en väldigt inspirerande hantverksmässa. Kom hem med en hel kasse garn och nya stickor. Nu har julklappstillverkningen kommit igång på riktigt! Theodor ville också sticka idag och fick prova på. Han lärde sig faktiskt nästan att sticka en hel maska! Mäkta imponerad av fyraåringens tålamod må jag säga.
Ja mässan var det. Vi sov åt på Stefan's steakhouse, sov på hotell, spenderade två dagar på mässan och åkte tåg. En hel massa tjejsnack blev det såklart också som alltid när syjuntisarna samlas :) Nästa års resa är redan inplanerad ;)
Ikväll är det, tyvärr, skolarbete för hela slanten som gäller. Vill få den här kursen färdig nununu! Satt med den en stund igår tills jag inte kunde koncentrera mig mera. Idag ska det få bättre. 1,8sidor kvar. Ska bli så skönt, så skönt, att få den klar! Sen ska jag sy, sticka och pyssla fram till jul. Härligt!
Öppet dagis imorgon för första gången på tre veckor!
Och ni som följer mig på instagram (josefin_holmlund) har fått en del uppdateringar under helgens gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar