fredag 14 november 2014

Dagens

Dagens goda skratt:
"Hon har tupplurar i öronen när hon sover å int vill bli väckt" Theodor 4,5år.
Ganska bra ord för öronproppar som används vid sömn :)

Dagens lost and found:
Mina strumpstickor. Sökte över en timme efter dem innan jag hittade dem på ett ställe jag redan sökt på. En sticktidning som jag behöver hittades också.

Dagens höjdpunkt:
Pizzamys framför Mumin ikväll.

Dagens ångestframkallande:
Ska stiga upp 5 inatt för att hinna med tåget och jag har svårt att somna när det är något spännande på gång.

Och det som jag idag riktigt ser fram emot är hantverksmässan med syjuntan imorgon och allt som det innebär: Sova på hotell, hotellfrukost, restaurangmiddag, tjejsnsack och tågstickning, allt utan barn! Det ni, mammalyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar