fredag 31 oktober 2014

Zelected by houze

Var i färd med att skriva ett irriterat inlägg om vår väg hem från vestis där bland annat vädret valde att regna hela vägen hem, och endast då, men ändrade mig.
Igår var jag på ett ytterst trevligt hemmaparty. Har aldrig förut hört talas om Zelected by houze. En massa fina inredningsprylar! Pia, hon som säljer, hade satt fram allt så mysigt där! En massa levande ljus. Riktigt mysigt! Och trevligt folk. Lyxigaste hemmapartyt jag varit på och värdinnan hade, som vanligt, gjort supergott tilltugg! Så skön kväll, utan ungarna.

Mutade Wilgot med nappen så han somnade om i vagnen (svagt, men jag orkar inte med en trött gnällig liten runt benen hela eftermiddagen). Nu ska jag återhämta mig från förmiddagens program och sen ställa huset i ordning för gästerna som kommer på tortillakväll idag. Julmusiken ljuder ur stereon. Lite tidigt men whatever makes you happy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar