onsdag 17 september 2014

Mycket gjort

Igår var barnen utan mig i stadshusparken igen. Gick riktigt bra den här gången också. Inte Wilgot då.
På eftermiddagen lästes mitt inlägg upp på radio angående nära döden upplevelser. Har nog skrivit om det nån gång tidigare, när jag valde att cykla upp på trottoaren lite tidigare än jag tänkt och strax efteråt smäller en bil in i bussen som står parkerad vid vägen. Hade blivit mos om jag cyklat som jag först tänkt. Krocken skedde ca 1,5 meter bredvid mig. Läskigt!
På kvällen var vi till lekparken. Sen kom vår inneboende tillbaka till oss från Åbo. Sydde sen klart en Tiger of Sweden kostym som jag förkortat. Läskigt att klippa i något så dyrt! Men det blev bra. Hoppas att ägaren blir nöjd också.
Senare skickade jag in min första inlämningsuppgift av mina studier. Hoppas att få den godkänd! Får börja på med nästa ikväll efter syjuntan, men nu öppet dagis och sen dagklubb och kanske terassoljning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar