måndag 15 september 2014

En halv meter

Jag tycker om mitt hår. Och jag tycker att det mår bra av mitt naturliga eko shampo. (I am eco cosmetic, Calendula för den som undrar) Ofärgat är det men ibland kliar det nog i fingrarna att sätta lite färg i det, men det går inte nu med det gär tempot jag har. Nu är det väldigt, väldigt länge sen det klipptes! Som tur är så ska jag till min vän och frisör på lördag. Men det är nog bara det nödvändigaste som ryker då. Tycker om mitt långa hår. Visst är det behändigt med kort också, som jag har provat på, men trivs nog bättre såhär. Nu när jag har slutat amma så ramlar en hel del bort, men jag har tjockt hår så det gör inte så mycket. Är dock lite sur över den ofrivilliga minipannluggen som jag fått efter "eftergraviditets håravlossningen". Men den växer den också, och så kommer efteramnings luggen sen om ett år eller så ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar