fredag 22 augusti 2014

Stolt

Klätterapan :)
Wilgot började förresten krypa igår! Tidigare har han bara ålat sig fram och kröp bara ibland och korta sträckor, men igår kröp han nästan hela tiden. Han stod några sekunder utan stöd också!

Men igår var jag nog nästan mer stolt över min egen prestation. Sprang ett varv i skogen (alldeles för snabbt så vat helt slut sen) och gjorde lite övningar när jag kom hem. För bara några månader sedan så orkade jag inte dra upp mig i stång ens en gång. (Pinsamt, men sant. Fråga Emma, mitt vittne;)) Igår drog jag upp mig 10 gånger efter varann, två gånger! Samma med armhävningar. Orkade inte göra ens en för några månader sen. (Återigen pinsamt, men sant) Nu gör jag 20 på raken. Och då har jag inte ens tränat armmusklerna medvetet! Måste göra gott att bära på barn eller nåt?! Och så springer jag nu över 6km, förut orkade jag just och just 1. Så måste nog få vara lite stolt över mig själv nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar