fredag 25 juli 2014

Gårdagen

Igår var vi in till stan och träffade min moster med familj. Lunchade på Amarillo, kikade in i kyrkan och sen for vi alla hem till oss på kaffe. Tog en promenad upp på berget också. En peomenad som tog mycket längre än jag gissat att den skulle ta, och dessutom fick jag bära Wilma hela vägen upp på berget och hem för hon hade mindann fått skoskav och kunde inte gå en meter (hon var alltså trött och hade ett yttepytte sår på foten). Jösses vilka muskler jag har dolt någonstans! Trodde aldrig att jag skulle orka bära henne så långt. Blev säkert tre kilometer! Theodor cyklade ifrån oss så långt att han inte hörde oss så jag fick ett springpass också i jakten på honom. Det var dock bara i skogen så inga bilar eller sånt där. På vägen får han inte cykla ifrån. Wilma cyklade också egentligen men Robin fick bära hem hennes cykel. Kan säga att de somnade snällt på kvällen ;) Hade Wilgot i bärselen och det tyckte han nog att gick för sig. Bra så! Dem får komma med på resan nästa vecka.
Nu måste jag börja packa för ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar