torsdag 1 maj 2014

Maj

Maj. Min favoritmånad. Hela sommaren framför oss! Men den här dagen har nog hittills varit den sämsta första maj någonsin. Jag är så förbannat trött och sur idag. Wilma har lite feber ännu och har verkligen gnällt så jag har fått huvudvärk. Ordet "mamma" har missbrukats så mycket att jag har lust att byta till något annat. Wilma säger mamma i snitt 5 gånger i minuten, men hon har inget att säga sen. Utan det är bara mamma-gnäll och det är ingen skillnad vad jag gör. Mina öron är så trött på det! Känns riktigt som att hon försöker få mig arg.
I och med febersjukt barn så blir de inplanerade första maj programen inte av heller. Och morgondagens inflyttningsfest är i farozonen. Tror att vi får ställa in den. Med kylskåpet fullt med mat. Suck. Fruktansvärt dålig dag det här. Bara jag skulle få sova på natten så skulle det vara lättare att stå ut med sånt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar