tisdag 26 november 2013

Bilder

Dags att betala räkningar och därmed starta datorn så här kommer lite småplock från vad vi gjort den senaste tiden.
Byggt ett Duplo-torn ända upp till taket.
 Haft råttsvansar.
 Varit glada.
 Poserat framför kameran.
 Hållit i lillebror.
 Börjat julpynta i smyg och haft besökare som kom med rosor.
 Byggt ett garage med en lägenhet ovanpå.
 Och softat i babygymmet. Det gör han ofta nu utan att klaga vår lillkille.
Igår låg han snällt där en halvtimme medan jag tränade framför tvn. Wilma bara skrek "sluta, sluta!" och hängde mig i benen. Är jag för pinsam som står mitt i vardagsrummet och tränar? 

Idag hade vi besök av två av Theodors kompisar och deras mammor och småbröder. Fullt hus och roligt. Jag bjöd på mat för vi kom alla hit direkt efter dagklubben. Ikväll har jag också beställt efter en lampa åt Theodor från Aveo.
Så nu får de varsin, de äldre ungarna.

Imorgon öppet dagis besök som vanligt och så ska jag in till stan och köpa lite julkappstillverkningsmaterial bland annat. Syjunta på kvällen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar